Ledige stillinger:

Hjælpeinstruktør søges:

Er du glad for vand? Elsker du at hjælpe børn og unge med at svømme? Så er det dig vi mangler!
Vi søger udadvendte, smilene og glade unge til at arbejde i svømmeklubben.

Vi kan tilbyde hjælpeinstruktørerne at arbejde 2-8 timer pr. uge.
Alle i A6 Slangerup svømmeklub sætter 8 timer af om året til alle vores sociale arrangementer frivilligt.

Du skal kunne svømme og bestå bassinprøve.

Lyder det som noget for dig, så kontakt os på mail: svommeleder@slsk.dk eller på svømmeleder tlf. nummer 24250400

Instruktør søges:

Vi søger +16 årige til at kunne varetage undervisningen på vores svømmehold.

Som instruktør skal du kunne undervise selvstændigt, og planlægge svømmetimen efter sæsonplanen.
Du vil indgå i et trænerteam, hvor sparring og udvikling spiller en stor rolle.

Har du Svømningens Grunduddannelse er det en fordel, og eller undervisnings erfaring.

Vi kan tilbyde nye instruktører at arbejde 2-9 timer pr. uge.
Alle i A6 Slangerup svømmeklub sætter 8 timer af om året til alle vores sociale arrangementer frivilligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!
De bedste svømme hilsner,
A6 Slangerup Svømmeklub