Klubmodul henter siden
L212
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
 Børn +7. Dette er holdet man tilmelder Børn let øvede på

På dette hold arbejder vi videre med den grundlæggende undervisning, og grovere fejl tilrettes. Stilarterne crawl, ryg, bryst og butterfly samt dykning i dyb ende og hovedspring indlæres. Vi underviser meget i flyd og glid samt vandtrædning og undervisningen er en fin balance mellem indlæring under leg, vi svømmer ikke ret mange baner, men vi bruger vandet anderledes og træner teknik og balance. Her er ikke bælter på svømmerne og alle skal kunne være på dybt vand.

Der vil også være mulighed for at deltage i begynderstævner og klubmesterskaberne,

Der er løbende tilmelding, og vi forbeholder os retten til at flytte fejlplacerede børn :)

Alderen på dette hold er typisk fra 7 til ca 12 år, men det skal ikke forstås som faste aldersgrænser.

Er der særlige hensyn, der skal tages, såsom hvis barnet har epilepsi, diabetes eller anden sygdom, som vi bør kende til, så skriv til svømmeleder på:
svommeleder@slsk.dk og  meget gerne også i feltet med bemærkning ved tilmelding og sig det til underviseren.

Næste niveu i svømmeskolen er: Børn let øvede blå, Børn øvede eller talent.

Målsætning:
korrekt vejrtrækning i crawl, lave koldtbøtter og bruge dem i vendinger. 2 baner delfin ( bevægelselser ). Svømme 2 baner brystsvømning. svømme 4 baner crawl uden at stå på bunden. Svømme 4 baner rygcrawl uden at stå på bunden. Lave forskellige spring fra kanten + hovedspring. Kende til livredning på børneniveu, kunne dykke efter medie på bunden og samle op.

+7 år. Kan du dykke, springe fra kanten, svømme begyndercrawl og ryg, flyde og ved du hvad brystsvømning er? Så er dette holdet til dig der er lidt øvet. Her træner vi de 4 grundfærdigheder, hovedspring og der kommer lidt distancesvømning på. Næste trin er Let øvede blå eller Øvede/talent

Tid/Sted
Fredag 15:30-16:00 A6 Slangerup Svømmehal, Store bassin
Pris fra nu, indtil 01.08.2024.
325,00 kr.
Gebyr