AFLYST - Juledisco for alle børn + 7 år.

Jule disco fest inde i svømmehallen og vi glæder os.

Vi holder juledisco i svømmehallen for alle +7 år. ( grænsen er  fra +7 år, da vi ikke er i vandet og hjælpe ). dette er et arrangement til jer fra os og koster ikke noget.

Kl. 19.00 åbner vi dørene til nogle hyggelige timer med masser af musik, dans og hygge i svømmehallen. Der vil blive serveret lidt lækkert i løbet af aftenen og vores saftevandsbar er også åbent. Arrangementet er gratis og vi i svømmeklubben håber, at rigtigt mange børn har lyst til at komme og få danset og hygget ( og blæst ørerne godt ud ).

Tilmelding er nødvendigt og inden for fristen, da vi skal have bestilt lækkerier og også overholde alle sikkerhedsregler. Derfor er der også et max på antal deltagere.
Forældre der gerne vil vente på børnene kan hygge sig i cafeen.
Vi slutter festen kl. 21.30, hvor vi starter med at kalde op til omklædning, vi kalder op i hold, så alle kan være i omklædningen og få en plads under bruserne.
SÅ HUSK LIGE BADETØJET, FESTEN ER JO INDE I SVØMMEHALLEN. og gerne lidt tøj til pauserne fra vandet.
Spørgsmål omkring dette arrangement sendes til: svommeleder@slsk.dk
Vi glæder os til en hyggelig aften med alle ungerne
15.12.2021
17.12.2021 kl. 19.00 - 17.12.2021 kl. 21.30