10Forsigtige børn og vandskrække børn
Dette hold er oprettet for at kunne hjælpe børn til en større tryghed i vandet, børn der er decideret bange for at få hovedet under vand, børn der ikke tør slippe kanten, hoppe i vandet fra kanten etc. Man kan starte på dette hold for så senere når man er klar blive sluset ud på de andre børnehold i klubben, eller man kan i en periode komme på holdet, hvis der er behov for ekstra hjælp. Holdet henvender sig typisk til børn i alderen 5 til 12 år. Deltagelse på dette hold kræver adgang via svommeleder Laila Holmskov.
Vi har 2 slags hold, der er hold i det varme vand og hold i det "kolde" vand, så vidt det er muligt, så vil vi gerne have børnene fra +7 tilmeldt i det "kolde" vand og de mindre børn i det varme vand. Større børn kan efter aftale med svømmeleder starte i det varme vand.
Vi er ekstra undervidere på i vandet, der er max 12 børn på hvert hold. Der er forældredag som på de andre hold.
Der kan være mange årsager til, at et barn er utryg i vand, har jeres barn været udsat for en ulykke i forbindelse med vand, er det vigtigt vi kender til det, er der andre årsager, fortæl os det, så kan vi bedre hjælpe barnet godt på vej til en god svømmeoplevelse.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Forsigtige børn | FB90
Lørdag 14:00-14:30 A6 Slangerup Svømmehal, Lille bassin
Instruktør: Anne-marie Eriksen /
Underviser: Mia Christensen /
Hjælpeinstruktør: William Kjærsgaard /
Kort beskrivelse

Forsigtig/vandskræk, her arbejder vi med tryghed og så kommer svømning naturligt til. Holdet er til 4-12 årige og alderen er vejledende. Kontakt svømmeleder for yderligere vejledning og tilmelding tlf. 24250400

325 (650) kr.
Udsolgt

Forsigtige børn | S64
Lørdag 15:30-16:15 A6 Slangerup Svømmehal, Store bassin
Underviser: Karoline Melholt Gentin / Sofia Lebeck /
Hjælpeinstruktør: Melissa Walther Capito / Nicklas Kofoed / Sigrid Westergaard Birk /
Vandskræk? Se mere om holdet i Holdbeskrivelse
337 (675) kr.

Forsigtige børn | S65
Lørdag 16:15-17:00 A6 Slangerup Svømmehal, Store bassin
Underviser: Karoline Melholt Gentin / Sofia Lebeck /
Kort beskrivelse
Forsigtig eller vandskræk? dette hold er til dig der er lidt mere sikker og oprykkere fra FFS1. Næste trin er Børn begynder eller Let øvede.
337 (675) kr.