Klubmodul henter siden
K600
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Talentholdet er for drenge og piger i alderen 5 til 8 år. Dette hold udtages man til. Udtagelse kan ske på talentdage i Slangerup svømmeklub eller ved henvisning fra en instruktør i vores svømmeskole.
Ved talentdag og ved henvisning fra svømmeskolen, samt almindelig henvendelse fra intereserede gælder det, at træneren fra talentholdet skal godkende barnet til talentholdet.

Bliver man tilbudt plads på talentholdet, så er det et krav at barnet træner 2 gange om ugen, hvor søndag er den ene gang, lige nu træner talenterne tirsdag, fredag og søndag, i samråd med svømmeleder eller træner vælger man barnets anden svømmedag.

På talentholdet har barnet 2 prøveperioder, den første måned bruges på at finde ud af om det er noget man kunne tænke sig, derefter aftaler vi en prøveperiode på 3 måneder og efter de 3 måneder så bliver det besluttet om det skal blive til en fast plads på holdet.
Efter 6 måneder som fast, så kigger vi igen og laver en yderligere plan over svømmerens træning og hvor der skal trænes. Der vil blive tilbudt prøvesvømning på konkurrenceholdet A6, når træneren kan se at barnet er klar og der er plads i A6. Nogle børn er på talent længere end andre børn, ingen børn svømmeudvikler sig ens og det er vigtigt for barnet, at det er klar til de udfordringer der er på et konkurrencehold.
Uanset om barnet ender i A6 eller barnet vælger at stoppe på talent, så håber vi at have bidraget til nogle fantastiske år med svømning og vi håber også, at svømmeren har lyst til at fortsætte med at svømme og rykke over på et af de andre hold i svømmeskolen, det kan være Vilde Teens, vores motionshold, eller et Børn øvede hold, hvor vi også har en masse udfordringer. Endelig er der også vores dykke og snorklehold.

Vi sælger julekalendere på talentholdet og en del af overskudet går til holdet til en årlig udflugt, eller til træningslejren i uge 42.

Talentsvømmer 6 til 10 år.

2023 er det 6 og 7 årige vi rykker til talent, glad for at svømme? kontakt svømmeleder 24250400 for prøvesvømning.

Tid/Sted
Tirsdag 17:00-18:00 A6 Slangerup Svømmehal, Store bassin Søndag 15:30-16:30 A6 Slangerup Svømmehal, Store bassin
Pris fra nu, indtil 01.08.2024.
425,00 kr.
Gebyr