Børn Øvede
Ø307
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Se venligst Hold info for Børn let øvede blå inden tilmelding til dette hold. Kan dit barn målsætningerne for dette hold kan man tilmeldes på Børn øvede.

Enkelte Børn øved hold er specielt med focus på startspring, vendinger og fart. Se i teaserteksterne.
På Børn Øvede bliver kravene til svømmerne skærpede, vi leger selvfølgelig stadig øvelserne ind. Svømmeren forventes selv at deltage aktivt i at forbedre sine teknikker.
Teknikkerne i de kendte stilarter - crawl, rygcrawl og brystsvømning, samt de tilhørende starter og vendinger - finpudses, og farten øges. ( På udvalgte svømmedage træner vi fart og distance ) men vi bruger vandet anderledes og træner meget teknik.
Der undervises derudover meget mere i Butterfly – i daglig tale Fly og som følge af at vi har alle 4 stilarter med, kan svømmerne her svømme en IM enten på 100 eller 200 meter. ( Individuel Medley er alle 4 stilarter svømmet sammenhængende )
Udover undervisning i svømmeteknikkerne, vil deltagerne også få mulighed for at gå op til livredderprøven.

Alderen på Øvede hold er meget varierende. Svømmerne vil normalt være fra 8 år og opefter.

Der vil også være mulighed for at deltage i begynderstævner og klubmesterskaberne,

Er der særlige hensyn, der skal tages, såsom hvis barnet har epilepsi , diabetes eller anden sygdom, som vi bør kende til, så skriv til svømmeleder på:
svommeleder@slsk.dk  og også meget gerne i bemærkningsfeltet ved tilmelding, samt sig det til underviseren.

Næste niveu fra dette hold kan være: Talent, Vilde Teens.

Alder +8 Krav til færdigheder: skal kunne svømme 25 meter crawl og rygcrawl. Brystsvømning og fly er introduceret, Hovedspring og kunne dykke til bunden. Her kommer der også mere fart over feltet. Se Hold info for Børn øvede.
Tid/Sted
Fredag 15:30-16:00 A6 Slangerup Svømmehal, Store bassin
Pris fra nu, indtil 01.08.2024.
325,00 kr.
Gebyr