-------------------------------------- Sidst opdateret 28 december 2021 --------------------------------------

På denne side vil A6 Slangerup Svømmeklub beskrive hvordan vi forholder os til Corona virus.

Som udgangspunkt vil vi til enhver tid overholde de retningslinier der gives fra;

Generelt

I kan alle hjælpe hinanden med at skabe en god og tryg situation, når vi underviser. Det gør I ved at efterleve vores retningslinjer og følge anvisninger fra instruktørerne og andre ansatte fra A6 Slangerup Svømmeklub.

Alle opdateringer vedrørende retningelinier vil blive meldt ud via mail til alle medlemmer. Du kan se alle mails fra os til dig på din svømmerprofil.

Gode råd

1. Hold god afstand til hinanden på kanten og i omklædningsrummet.
  2. Vask eller sprit altid dine hænder ved ankomst til svømmehallen.
  3. Bliv altid hjemme hvis der er tegn på sygdom eller forkølelse uanset art. Vores personale har ret til at hjemsende medlemmer som viser tegn på sygdom.
  4. Forældre til børn i varmt vand må gerne hjælpe til med omklædning og følge deres børn ind til bassinet. På alle andre hold er det kun tilladt for forældre at opholde sig i omklædning eller svømmehal, hvis det er absolut nødvendigt for barnet at modtage hjælp og have forældre til stede.
  5. Kom 10 min før holdet starter, det er der du må komme ind og klæde om.
  6. I visse tidsrum kan der være pres på omklædningsrummene og vi opfordrer derfor til at man ikke hyggebader, men fokusere på at blive færdig, så alle kan komme igennem.

Er det ikke dig selv men dit barn der skal til svømning, så snak venligst om disse regler derhjemme.

Er du børnesvømmer

På anbefaling rykkes opstart af hold, så der i stedet forventes opstart fra 6. januar 2022 med forbehold i forhold til restriktioner.

Er du voksensvømmer