Flere i fællesskaber
21.03.2023 kl. 14.00 - 21.03.2023 kl. 19.00
Bukken
Beskrivelse

Svømmetræning - skal du eller dit barn gå til svømning? Mød os mellem 14 og 19 ved Slangerup Svømmehal.

Flere i fællesskaber - Lær at svømme

Kom og hør om ide grundlaget bag svømmeundervisning i A6 Slangerup Svømmeklub. Vi henvender os til alle fra 0 til 99 Kom og få mere at vide om hold.

A6 Slangerup Svømmeklub er et mix af breddesvømning, talent og elite. Vi spænder bredt lige fra babysvømning til voksensvømning. Der udvikles løbende på undervisningen og vi sætter en ære i at have et højt serveceniveu, så svømmerens behov tilpasses.

Kom og mød os i hallen, hør om vores flex ordning for alle børn 0 til ca 4 år, tilbudene til tumlinger fra 4 til 6 år og når alderen er +6, vores store program på børneholdene.

Special holdene for børn med bogstaver, de vandskrække børn og voksne og alle der bare gerne vil motionere.

Se hvad mulighed du og din familie har hos os.

A6 Slangerup svømmeklub