Aquacamp uge 31
04.08.2021 kl. 00.00 - 06.08.2021 kl. 24.00
Slangerup Svømmehal
Hej alle i seje drenge og piger mellem 6 og 12 år. Aquacamp i uge 31
Så er der igen Aquacamp i A6 Slangerup Svømmeklub, kom og vær med!! vi skal boltre os i vandet, ud og lege i den friske luft, lære lidt førstehjælp og så har vi jo selvfølgelig vores vanvittige sjove påfund - MAN VED ALDRIG HVAD DER KAN SKE!!!
Her er plads til nybegyndere og verdensmestre, og du behøver ikke at være medlem af svømmeklubben for at kunne deltage.

Campen er slikfri, det er vores camps altid, men du skal ikke være nervøs, du får masser af frugt og rigtig lækker mad, hos os skal du nemlig ikke have madpakke med, vi har allerede bestilt en masse lækkert mad til frokosten, som børn kan lide det!!!
Spørgsmål omkring campen kan sendes til svommeleder@slsk.dk

Mødetider på campen er foreløbige, de kan ændres.
Mandag  til fredag kl. 09,00 til 15,30

Der kommer yderligere information ud til alle når tilmeldingsfristen er slut den 11 juli.

Kan vi ikke gennemføre grundet Corona eller manglende tilslutning, får alle pengene retur.
Tilmelding er først til mølle.
Vi glæder os til at se jer i uge 31 - OG VI ER BARE KLAR!!!!!!

Med masser af hilsner fra alle trænerne
A6 Slangerup svømmeklub